Eesti Reisibussid

Teie busside kodu juba 10 aastat!

  • 2008 Isuzu (Koitvedu)

    2008 Isuzu

  • 2009 IVECO (27) MKR Buss

    2009 Icevo

  • 2005 Vanhool T915 (50) Algera

    2005 Vanhool

  • 2004 Setra

    2004 Setra

  • 2011 Mercedes-Benz (Tehtal)

    2011 Mercedes-Benz

  • 2009.05 Scania (Kurre)

    2009.05 Scania

Print Friendly, PDF & Email

Juhul kui klient tellib pika bussisõidu näiteks LÄTTI, siis tegu on kaugusega - kuhu teoreetiliselt saab ära sõita ühe juhiga. Kuid sellisel korral tuleb arvestada oludega, et bussijuhil on väga karmid töö ja puhkeaja reeglid.

Sageli on bussireisija tellimusvedudel üllatunud - et bussijuht ajab peatuses reisijad välja, paneb isegi bussi lukku ja läheb "puhkama".

Selline bussijuhipoolt tehtud käitumine, sageli pahandab seda reisijat - kes näiteks puhkepeatuses ei kavatsegi bussist väljuda, samas teine reisija unustab näiteks rahakoti bussi - ja ta ei pääsegi asjadele ligi. Miks?

rool

BUSSIJUHI SÕIDUAEG

Bussijuht tohib ühes päevas järjestikuliselt sõita kokku 4 tundi ja 30 mintit.
Kui sõiduaeg on otsas, peab bussijuht tegema pausi 45 minutit.
Bussijuhil on võimalus see paus ka varem ära võtta - näiteks kahes osas 15 minutit + 30 minutit (või 30 minutit + 30 minutit).

Kui bussijuht teeb pausi kahes osas - siis teine osa peab olema minutipealt vähemalt 30 minutit!

Kokku tohib bussijuht ühes ööpäevas olla roolis 9 tundi. (erandkorras on see lubatud lükata kuni 10 tunnile).

See tähendab, et kui klient soovib tellida bussi Tallinnast - Riiga ja samal päeval ka sealt tagasi tulla - siis üldjuhul ei ole see võimalik! Selleks peab olema ikkagi kaks juhti.

Selleks et bussijuht tohib tagasi sõita - peab ta tegema vähemalt 11 tunnise pausi!

Ühe juhiga on võimalik Lätis käia juhul, kui hommikul minnakse - lastakse bussijuhil päeval rahulikult 11 tundi magada ja siis tagasi!

Tõsi on võimalik seda aega lühendada ja poolitada!

3 korda nädalas on õigus bussijuhil see ööpäevane puhkaeag lühendada 9 tunnile! (Aga see sõltub juba igast juhist eraldi, kas ta on selle võimaluse ära kasutanud)

Samuti on võimalik seda aega poolitada et juht puhkab 3 tundi, siis veidi sõidab ja puhkab veel 9 tundi! (3+9  - teine puhkus peab olema siis ikkagi 9 tundi)

 

NÄIDISTELLIMUS:
KLient soovib sõita TALLINN - RIIA - IKLA, tellib bussi mis tuleb välja ühe juhiga!

Tallinnast oleks ideaalne teha kliendil väljumise kellaajaks kell 6:50

BUSS VÄLJUB GARAAZIST KELL 06:05
Kui bussijuht alustab tööd enne kella 6:00 on tema sõidupäeva pikkus maksimaalselt 10 tundi! Kui aga sõit jääb ajavahemikku 06:00 - 23:59, tohib buss väljas olla maksimaalselt 15 tundi

Bussijuht alustab kell 6:05 sõitu kliendi juurde. Tallinnas võtab see hommikuti aega kuni 25 minutit. Seega buss jõuab kliendi juurde täpselt kell 06:30 (mida varem seda parem, kuid mitte hiljem!)

BUSS SAABUB KLIENDI JUURDE KELL 06:30
Nüüd võtab juht välja oma esimese puhkepausi 15 minutit.

Puhkepausi ajal tegelikult ei tohiks bussijuht kliendiga tegeleda ega pakkimisel kaasa aidata. Vaid ta lihtsalt puhkab :)

Kell 06:50 -07:00 võiks olla buss kokku pakitud ja sõiduks valmis.
BUSS VÄLJUB KLIENDI JUUREST KELL 06:50 - 07:00

Esimese peatuse võiksite soovitavalt teha IKLA piiril näiteks KARANTIINIS. Sinna võtab sõit aega hinnanguliselt 2:30 minutit seega kell 09:30 peaksite kohal olema!

BUSS JÕUAB ESIMESSE PEATUSSE KELL 09:30

Nüüd võtab välja juht oma teise puhkepausi, mis kestab vähemalt 30 mintutit.

Bussijuht on lubatud 9 (10) tunnist ära kasutanud 3 juhitundi. (2 korda nädalas tohib juht erandkorras sõiduaega pikendada 10-le tunnile)

BUSS VÄLJUB ESIMESEST PEATUSEST KELL 10:05

Buss jõuab Jurmalasse kell 12:30
Edasi peab nüüd reisijuht otsustama, kas ta laseb bussijuhil 3 tundi puhata või 9 tundi! Või puhatakse siis 3 tundi Jurmalas (siis kui rahvas veekeskuses lõbutseb - pärast minnakse Riia linna, kus on bussita aega kliendil 9 tundi. ja siis saab bussijuht alustada alles koduteed!

 

 

BUSSIDE TELLIMINE

Meil on lehel 274 külalist ja 0 liiget