Eesti Reisibussid

Teie busside kodu juba 8 aastat!

Uudised

Print Friendly, PDF & Email

Eesti Reisibussid MTÜ pakub nüüd oma kodulehel www.reisibussid.ee võimalust reklaamimiseks. Reklaamimiseks tuleks meile saata või paluda meil TASUTA valmistada reklaambänner laiusega 220 ja kõrgusega 100 - 500.

Vanasti ei olnud võimalust ennast reklaamida bussifirmadel eraldi reklaambänneriga - nüüd on ka see lubatud.
Üldiselt me eeldame et meilt tellivad reisijate veole suunitletud kliendid reklaami - puksiirid, klaasifirmad, kleepijad, remontijad, varuosad jne.

Kuna meie koduleht on unikaalne ja väga populaarne - siis reklaamides meil saame tagada et teie kodulehe nähtavus otsingumootorites suureneb!

 

REKLAAMIMINE

1000 VAATAJAT = 6 eurot
3000 VAATAJAT = 12 eurot
5000 VAATAJAT = 18 eurot
10000 VAATAJAT = 24 eurot

Eesti Reisibussid MTÜ kodulehte vaatab keskmiselt päevas 108 vaatajat.

Peale reklaami näitamise lõppu on võimalik reklaami pikendada samas mahus 10% hinnasoodustusega.

Korraga kuvame kuni 10 erinevat reklaami.

Print Friendly, PDF & Email

Eesti Reisibussid MTÜ koduleht loodi 2010 aastal. Ikka korra aastas oleme üritanud oma kodulehe tehniliselt ja ka sisuliselt ning põhimõttelt üle vaadata. Valmis ta siis saigi. Me tegime disainis mitmeid pisemaid parandusi, kuid siiski otsustasime kardinaalselt lehte mitte muuta. Päis läks veidi suuremaks, alamrippmenüüd läbipaistvamaks. Esmakordselt loobusime pikkaaega väljakujunenud taustast - tegime selle nüüd ühtlaselt heleroheliseks. Üht-teist nipet näpet sai veel tehtud. Suure olulise parandusega sai peamenüü korda tehtud, et see on nüüd ka mobiiltelefonis ilusasti avatav.

 

Me ise oleme oma uue versioon 6.3 kodulehega rahul, tõsi on mitmeid firmasid - kes on meile teinud mitmete tuhandete eurode eest pakkumisi, teha koduleht selliseks nagu tänapäeval ikka kombeks, Word Press keskkonda ja äriliseks. Me oleme endiselt Joomla keskkonnale jäänud truuks ja ajame endiselt mittetulunduslikku joont, kus peame silmas esmalt bussitellijate huvisid, siis veokorraldajate huvisid.

Print Friendly, PDF & Email

21.09. Tänaseks on saanud üle 1500 ettevõtte tööinspektsioonilt kirja, milles inspektsioon soovitab töötajate palka tõsta.
Töölepingu seadus näeb ette tunnistasuks 2,54 € ja kuutasu vähemalt 430 eurot.

Tööinspektsioon aga rõhus transpordivedude ettevõtete üldtöökokkuleppele - kus on koos lisatasudega alamääraks 620 eurot või tunnitasu 2,85 € (ilma lisatasudeta).

Print Friendly, PDF & Email

DIVIDENDIDE VÄLJAMAKSMINE
Igal ettevõttel peab olema hiljemalt 30.06. esitatud majandusaasta aruanne, kus selguvad ka eelmise aasta tulemused.
Puhaskasumi põhjal saab teha otsuseid omanikutulu ehk dividendide jaotamise kohta.

LAENAMINE
Ettevõtte omanik ja juhatuse liige ei tohi firmast raha laenata, samas võib ta firmale laenu anda!
Sagenenud on olukord, kus ettevõtte juhatuse liige või omanik võtab varjatud kujul välja omanikutulu - märkides selle laenuks! (Selline käitumine pole seaduslik - avastamise korral loetakse seda eraisikutuluks, kus kohaldatakse täiendavad maksud.)

MAJANDUSAASTA ARUANNE PEAB OLEMA KINNITATUD
Dividendide maksmine jooksva aasta kasumi arvelt pole lubatud.
St et enne kui dividende saab hakata välja maksma, peab olema majandusaasta läbi ning aruanne kinnitatud.
Peale majandusaasta aruande kinnitamist tuleb koostada omanikke (osanikke) protokoll - kus otsustatakse mis saab jaotamata tulust kas need makstakse välja või jäävad ettevõttesse.

Dividendide aluseks on ainult puhaskasum, see tähendab et kui ettevõte teenis aastas:
12000 eurot ja kulutas 10000 eurot, siis järgi jääb 2000 eurot jaotamata kasum - mida võib siis dividendidena omanikkele välja maksta ühekordselt või igakuiselt.
Dividendide pealt tuleb tasuda 20% tulumaksu.
Dividendide tulumaks tuleb deklareerida TSD deklaratsiooni lisas 7 tulumaks tuleb tasuda väljamaksmisele järgneva kuu 10.daks päevaks!

See tähendab et kui omanikud on otsustanud näiteks 2000 eurot välja maksta -

Print Friendly, PDF & Email

29.08.2016 Sõidukite rentimine on Eesti Reisibussid MTÜ poolt pakutav uus teenus, kus on täpselt teada milline buss, auto kusagil on vaba. Sammuti saab koheselt ka hinnapakkumise kindla hinnakirja alusel.Täna on olukord kus paljud busside või autode tellijad üritavad bussi saada - kuid kunagi ei tea, kas on ikka nende poolt valitud sõiduk vaba - nüüd siis hakkavad busside autode omanikud ise meile keskkonda märkima sõiduki staatust (vaba, hõivatud).

Esimesena paneme keskkonda ülesse Eesti Reisibusside enda sõiduauto 2002 Audi A4, mida on siis võimalik rentida vähemalt 3 päevaks.

Teiselt paneme ülesse rentimiseks kolm - ühes teenuse auto, autojuht ja fotograaf. Nimelt Eesti Reisibussid MTÜ pakub nüüd kombineeritud teenust neile, kes hakkavad abielluma. Te saate meie käest pulmaauto 2013 Mercedes-Benz 350 CDI, autojuhi ja fotograafi - ning seda kõike kokku hinnaga 250 eurot.

Print Friendly, PDF & Email

Viimastel aegadel on sagenenud probleem, kus vedaja ja klient lepivad kokku marsruudi näiteks TALLINN – TARTU – TALLINN. Kokkulepe kehtib seni kuni kõik on hästi, on kokkuleppe hind mingi summa ja asi saab tehtud.


Probleemi tekitab aga olukord, kus klient soovib viimasel hetkel marsruuti muuta, sellega täienevad aga vedajale kulud. On juhuseid, kus klient soovib sõitu läbi Paide. Mõni bussifirma teeb sõidu ära, pole nagu probleem – kuid on ikka küll, esiteks teeb see planeerimata kilomeetreid juurde ja teiseks tuleb sõiduaeg pikem, ning kunagi pole teada – äkki bussi ootab juba tunni ajapärast järgmine klient, eriti suveti – kus on sageli ühel bussil päevas 2 – 5 erinevat klienti. Graafik täis tikitud.

Lihtsaim viis on alati kokkuleppele juurde märkida standardid, seega sooviksime meie oma vedajatelt veidi täpsemat hinnapakkumist. Tallinn – Tartu – Tallinn teekond maksab X hinna + käibemaks. Hind sisaldab X kogus kilomeetreid ja Y kogus sõiduaega. (Hea tava on see, et kilomeetreid antakse 5% rohkem, kui tegelikult planeeritakse, ning aega antakse 30 - 60 minutit rohkem kui planeeritakse, kuid kui buss jõuab koju tagasi juba tund ja 15 minutit hiljem, siis on arusaadav, et selle eest tuleb lisaarve!

Lisatingimused:
Iga järgnev kilomeeter maksab lisaks X raha ja iga järgnev töötund Y raha. Oluline oleks pakkumises ära märkida ka tasumise tingimused – uue kohtuotsuse järgi tohib olla viivis kuni 24% aastas, kui te selle juba pakkumises ära märgite, siis te saate ka probleemide korral viivist nõuda, kui te seda ei märgi – kuid kirjutate hiljem arvele – siis viivisenõue ei kehti

Korrektne pakkumine:
1. Teie tellitud marsruudil A – B – A maksab X summa + käibemaks. Hind sisaldab X kogus kilomeetreid ja buss peab sihtkohas olema X kellaks või hind sisaldab X kogus bussikasutus aega.

Hinnapakkumises võiks olla koheselt täiendavad hinnad:

Täiendav sõidukilomeeter maksab X summa + käibemaks.
Täiendav sõiduaeg maksab X summa + käibemaks.
Või siis – bussi ei ole võimalik täiendavaks sõiduks tellida! (See tähendab et klient peab kokkulepitud ajaks bussi vabastama, sest bussile on näiteks peale tellitud järgmine sõit, või bussijuhi tööaeg on otsa saanud).
Arve esitame peale sõitu maksetähtajaga 7 päeva (Osadel organisatsioonidel on maksenõue pikem – riigiasutused vähemalt 14 päeva ja Tallinna Linna asutused vähemalt 21 päeva).

 

Loomulikult kui on tegemist uue ja tundmatu kliendiga, on õigus bussifirmal nõuda kogu raha ettemaksuna, aga jälle kõik selline lisanõue peab olema juba pakkumises kirjas - siis kui sõit on kokkulepitud, hind kokkulepitud ja tuleb ootamatult arve - mis nõuab kohest tasumist, on ebaviisakas ja jätab väljapressimise mulje.

Arve õigeaegselt mittetasumisel rakendub viivis 24% 0,07%/päevas (See on uue kohtuotsusega maksimaalne lubatud viivis). Arvestama peab olukorraga - kui hinnapakkumises ei ole viivist märgitud, ei ole õigus seda ka nõuda ja arvele esitatud viivis on tühine!

BUSSIDE TELLIMINE

Meil on lehel 212 külalist ja 0 liiget